PODCAST

10 Haziran 2014 Salı

Korkma Ben Varım - Murat Menteş


Murat Menteş’ten Dublörün Dilemması’nda uzunca bahsettim. Fikirlerim değişmedi. Öyleyse hemen sadede gelelim. Bu kitap ilk kitabın devamı sayılabilir. İhanet, aşk, ihtiras, tutku, cinayet, arkadaşlık ne ararsanız var bu kitapta. Okuyucuya istediğini verme konusunda bu adam bir harika. Kitabın bir soundtrack’i dahi var. İlk kitaptan daha iyi olduğunu düşünüyorum. Üstelik Türk filmi havası ağır basıyor. Tarantino’nun Christoph Waltz’i varsa, Melih Gülgen’in Cüneyt Arkın’ı var. İlgiyi hak ediyor yine.


Beklenen ‘altı çizilecek satırlar’ bölümüne gelirsek:

“Hayatında en az bir aşağılık herifle yakınlaşmadan gerçek kadın olamazsın.”

“Seni unutma fikri bile, sana kavuşma umuduna bağlanıyor içimde. Senden kaçış varsa bile kurtuluş yok Şebnem.”

“Susuzluktan ölmüyorsanız, bardağın dolu tarafını da, boş tarafını da umursamazsınız. enver'in "dolu" olduğunu çoktan anlamıştım. Fakat kendi susuzluğumun farkında değildim. İşte, şimdi içimde aşkın çıngırakları çalıyordu.”


“Fanilik de, sonsuzluk da insana ağır gelir. Katlanılabilir ıstıraplar peşinde koşmamız bundandır.”